سرخط خبرها

پلیس جلوی «نیسان آبی» را می‌گیرد؟ | کشف‌حجاب عوامل پشت‌صحنۀ سریال

  • کد خبر: ۱۷۶۷۸۹
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
پلیس جلوی «نیسان آبی» را می‌گیرد؟ | کشف‌حجاب عوامل پشت‌صحنۀ سریال
در پی انتشار ویدیویی از پشت‌صحنۀ سریال «نیسان آبی»، عوامل انتظامی و پلیس فتای فرماندهی انتظامی به سازندگان این سریال تذکر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، عوامل انتظامی و پلیس فتای فرماندهی انتظامی اسلامشهر، با مراجعه به محل فیلم‌برداری سریال «نیسان آبی» که تصاویر عوامل پشت‌صحنۀ آن بدون رعایت حجاب منتشر شده، ضمن تذکر و اخطار جدی به عوامل ساخت این سریال، به آن‌ها اعلام کردند که در صورت تکرار تخلف از ادامۀ ساخت آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتای فراجا، در این باره گفت: پلیس فتا، بر حسب وظایف ذاتی خود، دائم فضای مجازی را رصد می‌کند.

وی افزود: بررسی‌ها حکایت از آن داشت که متأسفانه از پشت‌صحنۀ این سریال تصاویری مغایر با قوانین حجاب و عفاف و شئونات اسلامی در فضای مجازی منتشر شده است.

پاشایی بیان داشت: در ادامه، مشخص شد که فردی، بدون اجازۀ عوامل تولید و ضبط سریال «نیسان آبی»، وارد لوکیشن آن شده و بدون اجازه شروع به فیلم‌برداری از صحنه کرده و فیلم خود را در فضای مجازی انتشار داده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا در پایان گفت: پلیس فتا، بر حسب وظایفی که دارد، تذکرات لازم را به عوامل تولید این سریال داده و، بنا بر دستور مرجع قضائی، فردی را که اقدام به تصویربرداری و انتشار فیلم خود کرده بود احضار کرده و از او تعهد گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->